Centrum serwisowe AVIS Electronics
Nieustannie pracujemy nad poprawą jakości sprzętu AVEL, ale czasami jakiś sprzęt się psuje.
Nasze centrum serwisowe zajmuje się sprawami związanymi z wadliwym działaniem sprzętu AVEL, jego serwisem gwarancyjnym lub pogwarancyjnym.
Gwarancja, wymiana i zwrot towaru
1.Gwarancja
1.1. Gwarancja na sprzedany towar oznacza jego bezpłatną naprawę lub wymianę na podobny produkt, w przypadku niemożności naprawy lub rozwiązania Umowy oraz zwrot pieniędzy za towar.
1.2. Okres gwarancji na każdą pozycję towaru wskazany jest w karcie gwarancyjnej i liczony jest od dnia wydania Towaru Kupującemu.
1.3. Serwis gwarancyjny towarów, na które gwarancja wspierana jest przez producenta, odbywa się w wyspecjalizowanych serwisach.
1.4. W przypadku zakupu towaru w postaci podzespołów Sprzedawca gwarantuje sprawność każdego z podzespołów z osobna, ale nie ponosi odpowiedzialności za jakość ich wspólnej pracy. Jeżeli w wyniku oględzin towaru zostanie stwierdzone, że jego wady powstały wskutek okoliczności, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, kupujący zobowiązany jest zwrócić sprzedawcy koszty przeprowadzenia oględzin, a także koszty magazynowania i transportu towaru związane z jego wykonaniem. Kupujący ma prawo zakwestionować rozstrzygnięcie takich oględzin w sądzie.
1.5. W przypadku ustalenia przez Producenta innych (krótszych) okresów gwarancji na komponenty i komponenty towaru (lub braku gwarancji) obowiązują warunki gwarancji ustalone przez Producenta. Okres świadczenia gwarancyjnego ustalany jest zgodnie z Kartą Gwarancyjną dla każdej sztuki Towaru.
1.6. Produkt zostaje przyjęty do serwisu gwarancyjnego w takiej samej kompletności, w jakiej został zakupiony.
1.7. W celu wykonania serwisu gwarancyjnego Towaru Kupujący musi dostarczyć następujące dokumenty: wniosek, oryginały dokumentów płatniczych, kopię dowodu tożsamości.
1.8. Towar do serwisu gwarancyjnego przyjmowany jest na podstawie wypełnionej sformalizowanej karty towarzyszącej, na której wskazano nazwę towaru i jego wadę. Załączony arkusz jest wypełniony i podpisany przez Kupującego w dziale gwarancyjnym. Na towar przyjęty do naprawy gwarancyjnej Kupującemu wystawiany jest formularz zamówienia podpisany przez dział gwarancyjny.
1.9. Serwis gwarancyjny realizowany jest poprzez sprawdzenie zgłoszonej niesprawności towaru oraz w przypadku stwierdzenia wadliwości, przeprowadzenie naprawy gwarancyjnej (konserwacji).
2. Wymiana, zwrot towaru, zwrot pieniędzy
2.1.W przypadku chęci zwrotu lub wymiany produktu wysokiej jakości (bez wad) zakupionego w sklepie internetowym aviselectronics.pl i dostarczonego do Ciebie kurierem:
Masz prawo odmówić przyjęcia zamówionego towaru w dowolnym momencie przed jego otrzymaniem, a po jego otrzymaniu - w ciągu siedmiu dni.
Zwrot towaru odpowiedniej jakości jest możliwy pod warunkiem zachowania jego nienaruszonego stanu, bez śladów użytkowania, a także dokumentu potwierdzającego fakt i warunki zakupu określonego towaru.
2.2. Wadliwy produkt
Produkt o nieodpowiedniej jakości oznacza produkt, który jest wadliwy i nie może zapewnić odpowiednich właściwości użytkowych. Różnica w projekcie lub elementach konstrukcyjnych od podanych w opisie na stronie nie jest wadą lub brakiem funkcjonalności produktu.
Wygląd i kompletność towaru, a także kompletność całego zamówienia, odbiorca musi sprawdzić w momencie odbioru towaru. Po otrzymaniu towaru reklamacje z tytułu wad zewnętrznych towaru, jego ilości, kompletności i prezentacji nie będą uwzględniane.